הוספת תגובה
x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
יצירת קשר
חיפוש באתר
מאמרים אחרונים

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
הוספת תגובה ל - מאבק נכים
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי
תגובה ל:

מאבק נכים

תאריך ושעה: 02/09/2012 16:06
קוראים לי גיל דקל ,יש לי ניוון שרירים-דושן במצב מתקדם ואני מונשם.
המצב של הנכים בארץ לא ממש טוב ,ובין השאר זה בגלל ריבוי עמותות נכים ומוגבלים ,טוב שיש עמותות ,אבל כשזה מגיע למאבק על זכויות הנכים ,אין התאחדות של כולם למטרה הזאת ,וכוחות מדולדלים הם חסרי כוח וחסרי השפעה ,ומועדים מראש לכשלון ,והמפסידים הם אנחנו הנכים.
לא ייתכן שנכה ישלם באוטובוס ורכבת גם על המלווה שמסייע ,לא ייתכן שקו לעובד יגדיל את תנאי העובדים זרים מבלי שהממשלה תגדיל את התקציב שמקבלים על עובד זר ,לא ייתכן שיסתירו ממנו מה שמגיע לנו בחוק ,וגם אם יודעים ומבקשים למה לטרטר את הבנאדם? למה למשוך זמן ולזמן להרבה ועדות? הרי זה מגיע לי בחוק ,ומי שעובר על החוק לא ייענש? אם נקבע שיש לאדם מחלה ,וידוע במה היא כרוכה ומה המוגבלות שלה ,אז למה צריך להמשיך ולבדוק כל הזמן שיש לאדם את המוגבלות שלו? אם רופא קבע שיש לו מחלה ,אז זהו ,זה לא יעלם פתאום ,ואם יש שקרנים ,אז הם נמצאים בקבוצת מוגבלים כאלה ללא מחלה ,ללא נזק בלתי הפיך ,אז שאותם יבדוק רופא לאחר זמן ההחלמה המשוער שוב . גם ככה חיי נכה הם קשים ,למה להקשות יותר? למה הרשעות הזאת? סודנים אלימים שנכנסים באופן לא חוקי זוכים בתמיכת הציבור וארגונים ,אבל למה לנכים מהעם שלהם הם לא עוזרים? לא ייתכן שעיריות יקבלו כספים להנגשת תחנות אוטובוס לנכים ,ולא ינגישו את התחנות ,או שיקבלו כספים לקצבה לנכים קשים ולא יטרחו לתת אותם [7 שנים היה מגיע לי לקבל ,ולא קיבלתי גרוש! רק השנה בכלל שמעתי שיש דבר כזה]
,לא יתכן שנכה קשה הגר לבד ומקבל קצבה של מי שגר לבד ,ברגע שיש לו בן\בת זוג ,מתבטלת לו קצבה זו..ועוד ועוד..
לכן אני פונה אליכם ,אם לא נתאחד למאבק ,רק נפסיד ,ואף אחד לא יילחם בשבילנו. יש לנו את הכוח לנצח..רק צריך שכל אחד יתן מעצמו משהו..שכל אחד ירצה ויבקש וידבר וידרוש ויסביר שכל מה שדרוש לנו זה רק בנאדם אחד שמתמצא בחוקים וזכויות נכים ,ולצידו עו"ד ,והם ייצגו את כל הנכים ועמותותיהם ,זה לא בא לפגוע או להחליף אף עמותה ,וכל יו"ר יוכל להצטרף לנציג ,למרות שבסופו של דבר הנציג רק מנסה לשפר את התנאים שלנו ואין כאן הרבה על מה לדון ,וכאשר הממשלה תבין שעומד מולה נציג של כל הנכים ,אז היחס יהיה שונה.
אנחנו צריכים לשכנע את ראשי העמותות במהלך הזה ,כי זה יעזור לכל הנכים ,זה ממש נחוץ ,יש כל כך הרבה קשיים ,ואיזה בנאדם שיש לו לב ושאכפת לו ממוגבלים ,יכול לסרב? כי הרי הם באו להקים עמותה כדי לעזור לנכים..אז שיעזרו גם בזה ,הם לא מפסידים מזה כלום והנכים רק ירוויחו מזה!
אז תפיצו את הרעיון הזה ,תפעלו ,תפרסמו בכל מקום שרק אפשר ,אין אדם שפוי שלא יסכים איתי שמאבק משותף שווה כוח השפעה והשגת השגים..
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום